حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، برخلاف سایر انقلاب‌ها، انقلابی فرهنگی بود و هم‌اینک در حال گسترش در سایر نقاط دنیاست و براین اساس مرزهای انقلاب اسلامی در حال گسترش است.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی در گام اول با الطاف الهی و در وهله دوم با مدیریت و رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید، خاطر نشان کرد: امروز ما در مرز رژیم صهیونیستی با دشمن در حال جنگ هستیم و آنقدر انقلاب ما در سطح کشورهای منطقه نفوذ کرده که در غرب آسیا هیچ طرحی بدون نظر ما اجرا نمی‌شود.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: امروزه جشن پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بویی دیگری دارد و موفقیت‌های نظام موجب شادی و مسرت بیشتری نسبت به گذشته شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرتمندتر شده و این درخت تنومند ریشه‌های خود را در همه جای عالم گسترانده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ما این جشن و این پیروزی را مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای پیروزی و موفقیت آن فدا کردند و ما در قبال اهداف آنان مسوولیم و می‌بایست ادامه دهنده راه آنان باشیم.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تقویت نظام و انقلاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است افزود: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همان طور که در چهار دهه گذشته عمل کرده‌اند، باید در تمام صحنه‌های ملی و سیاسی حضور پر رنگ و پر شوری داشته باشند که یکی از این صحنه‌ها حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: امسال مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی شور و شعور انقلابی خود را به همه جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.