ادریس خالدی روز جمعه در حاشیه بازدید از بیماران‌ این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا ویروس در این بیمارستان مشاهده نشده است.
او افزود: بیشتر مواردی که در این بخش بستری شده اند مبتلا به آنفلوانزا نوع A زیرمجموعه H۱N۱ بوده است و حتی هیچ یک از بیماران به کرمانشاه اعزام نشده اند.
خالدی در ادامه تاکید کرد: مردم فهیم شهرستان کنگاور به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مرتبط با ویروس کرونا را از مراجع رسمی از جمله صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند.
رییس بیمارستان شهید چمران کنگاور با بیان اینکه مردم از مراجعات مکرر و ملاقات بیماران به جد خودداری کنند، تاکید کرد: در صورتی که شهروندان از علایم سرماخوردگی برخوردارند، می توانند برای اطمینان خاطر به بیمارستان مراجعه و نسبت به انجام آزمایشات اقدام نمایند.
او همچنین در ادامه گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است. 
خالدی افزود: شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و رعایت فاصله بیش از یک متر با فرد بیمار ضروری است. 
او از همه کنگاوری خواست از سفر و حضور غیرضروری در مکان‌های عمومی و شلوغ خودداری کنند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که هم اکنون ۴۳ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز جمعه در نشست بررسی وضعیت بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از ۲ روز گذشته آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در کرمانشاه راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه پیش از این نمونه ها برای آزمایش به تهران ارسال می‌شد، گفت: از اول اسفند ماه تاکنون ۷۸۷ نمونه آزمایش کرونا به تهران ارسال شده است که ۷۵۰ مورد آنها منفی و مابقی آنفلوآنزا بوده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.