سجاد اعظم روز پنجشبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعویق زمان برگزاری مسابقه در حالی است که باشگاه زاگرس به منظور حفظ سلامتی بازیکنان و جلوگیری از شیوع این بیماری درخواست تعطیلی مسابقات را کرده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه کسی به فکر سلامت بازیکنان نیست و با شیوع این بیماری بازیکنان و خانواده هایشان نگران به خطر افتادن سلامتیشان هستند.

اعظم تصریح کرد: یکی از راه های انتقال بیماری کرونا از طریق دست است و هندبال نیز ورزشی است که با دست انجام می شود و امکان انتقال این بیماری به افراد از طریق این ورزش به خاطر تماس زیادی که بین دست با بدن و صورت انجام می شود وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: در یک مسابقه حدود ۳۰ نفر از بازیکنان اصلی و ذخیره، کادر فنی و داوران توپ مسابقه را بارها لمس می کنند و اگر یکی از این افراد به کرونا مبتلا باشد می تواند به بقیه افراد نیز منتقل کند.

وی یادآور شد: طی صحبتی که با رییس فدراسیون هندبال داشتم ایشان معتقد بود که تنها تیم ما خواستار لغو چند هفته ای مسابقات است و از همین رو نمی توانند مسابقات را تعطیل کنند.

اعظم ادامه داد: در چنین شرایطی اگر فردی به این بیماری مبتلا شد معلوم نیست چه کسی باید پاسخگو باشد در حالی که می توان با کمی درایت از شیوع آن به راحتی جلوگیری کرد.

این مقام مسوول گفت: تیم زاگرس نه شانسی برای قهرمان شدن دارد و نه خطر سقوط تهدیدش می کند بنابراین اصرار ما برای لغو مسابقات حفظ سلامتی بازیکنان و پیشگیری از شیوع این بیماری است.وی گفت: از سوی دیگر تمامی سالن های ورزشی اسلام آبادغرب تعطیل شده و تازه امروز با رایزنی هایی که با مسوولان شهرستان داشتیم درب سالن انقلاب به مدت ۲ ساعت به روی تیم برای تمرین باز شد.

مسابقه تیم های زاگرس و فرازبام دهدشت به روز یکشنبه آینده (۱۱ اسفند) موکول شده است.

تاکنون در کشور ۲۴۵ نفر به بیمارری کرونا مبتلا و ۲۶ نفر آنها جان خود را از دست داده اند، در کرمانشاه نیز ۲ فرد به این بیماری مبتلا شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.