سرهنگ «حسین براری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس در خصوص فعالیت غیرمجاز یک واحد صنفی که اقدام به تولید ماسک در میدان غدیر شهر کرمانشاه می کرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه پس از شناسایی واحد صنفی مربوطه و هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ براری تصریح کرد: در جریان این بازرسی ۶۰۰ عدد ماسک غیربهداشتی که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۳۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک متهم که خانمی میانسال بود خبر داد و گفت: این فرد به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم لازم تحویل داده شد.

وی در پایان از شهروندان خواست وسایل بهداشتی مورد نیاز را از مراکز معتبر تهیه و در صورت اطلاع از فعالیت افرادی که اقدام به تهیه و توزیع غیراستاندارد لوازم بهداشتی می کنند آنها را به پلیس معرفی کنند.

۱۰۰ عدد قلیان در دالاهو جمع آوری شد 

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۱۰۰ عدد قلیان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد. 

سرهنگ "محسن ویسی" اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری کار بازرسی از قلیان سراها و قهوه خانه های شهرستان دالاهو در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از ۱۰ واحد صنفی ، چهار واحد قلیان سرا که نسبت به مسائل بهداشتی بی توجه بودند پس از هماهنگی با مقام قضایی پلمب شد.

سرهنگ ویسی همچنین از کشف و جمع آوری ۱۰۰ عدد قلیان در این اماکن که امکان انتقال ویروس کرونا را داشتند، خبر داد.

رئیس پلیس شهرستان دالاهو در پایان با اشاره به ادامه طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، از شهروندان خواست تا از حضور در چنین اماکنی برای حفظ سلامتی خود خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.