هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در بازدید از مراحل مختلف ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین که هم اکنون مراحل پایانی آن در دست انجام است، افزود: استانداری از اجرای چنین طرح های عامه المنفعه حمایت می کند.

استاندار کرمانشاه همچنین از تصفیه خانه اضطراری آب هرسین که در شرایط بارندگی ها به خوبی عمل می کند بازدید کرد و ساخت این مجموعه را در راستای رفع نیازهای هرسین و خدمت به مردم این شهر بسیار ارزنده دانست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز در این بازدید با بیان اینکه اجرای پروژه‌های فاضلاب که ضامن سلامت و رفاه حال شهروندان بوده و همواره با حمایت و پیگیری مسوولان به ویژه استاندار همراه بوده است تصریح کرد: با توجه به حساسیت های استانداری و مجموعه های مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، مجموعه تصمیم گیران شرکت نیز بر ضرورت حمایت از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین تأکید دارند و امید است بتوانیم با جدیت تمام در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

علیرضا تخت شاهی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین از طرح های مهم در شهر هرسین بوده که عملیات اجرایی آن در زمینی به وسعت هشت هکتار آغاز و در مرحله اول برای جمعیت ۵۵ هزار نفر با ظرفیت تصفیه ۱۲هزار و ۶۰۰ متر مکعب در شبانه روز طراحی شده  است.

شهرستان هرسین با ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.