به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا کرموند در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر الشتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: اکنون شهرهای خرم آباد، الیگوددرز، بروجرد و پلدختر دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند و عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرهای الشتر، نورآباد، کوهدشت، ازنا و دورود با حجم و پیشرفت های فیزیکی مختلف نیز در حال انجام است.
وی اظهار امیدورای کرد که تا پایان سال جاری به غیر از تصفیه خانه دورود، بخش هایی از ساختمان تصفیه خانه های کوهدشت و ازنا و سپس الشتر و نورآباد به اتمام برسند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: بعضی از طرح ها با توجه به پیگیری هایی که صورت گرفته حدود 580درصد تخصیص داشته اند که با توجه به پیشرفت قابل توجه این طرح ها، پیگیر اعتبار بهتر برای این طرح ها در سال جاری هستیم.
وی عنوان کرد: 88 میلیارد ریال کل اعتبار بخش فاضلاب استان بوده و 140 میلیارد ریال نیز نیز جداگانه با ردیف متفرقه گرفته ایم که در مجموع کل اعتبار بخش فاضلاب استان 230 میلیارد ریال در سال 97 بوده است.
کرموند افزود: امسال نیز اگر اعتبارات خوبی داشته باشیم قرارداد الکترو مکانیکال برای تصفیه خانه های دارای پیشرفت فیزیکی مطلوب منعقد خواهیم کرد تا هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.
در این بازدید فرماندار سلسله، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری سلسله و مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری سلسله نیز حضور داشتند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.