دکتر سیاوش وزیری عصر چهارشنبه به ایرنا افزود: تست کرونا در استان رایگان انجام می‌شود و  تعدادی تخت در بخش عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه برای این بیماران در نظر گرفته شده است.

وی اظهارداشت: برای درمان بیماران مبتلا به کرونا از یک مجموعه درمانی چهار دارویی که مصوب برنامه کشوری است استفاده می‌شود.

او گفت: مصرف غذاهایی با تبع گرم از جمله زنجبیل، سیر، پیاز، زعفران، خرما، داروهای آنتی‌اکسیدان، روغن ماهی، روغن کنجد، ویتامین c مانعی ندارد اما تاثیری بر روی شیوع و مرگ و میر بیماری کرونا ویروس ندارد و فاقد پشتوانه علمی است. 

وی اضافه کرد: حضور در ازدحام و تراکم جمعیت برای ابتلا به این بیماری خطرناک است.

او گفت: کسانی که یک بیماری مزمن ریوی دارند، پیوند عضو انجام داده‌اند، نارسایی کلیوی، بیماری‌های قلبی، آسم، دیابت دارند و مادران باردار، خیلی در معرض خطر هستند و باید این روزها کمترین ارتباطات را داشته و حفظ فاصله ایمن را رعایت کنند.
براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد که بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبت‌های پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.