حمید قاسمی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از مجموع افراد زیرپوشش اداره کل تامین اجتماعی استان ۲۴۸ هزار و ۵۵۳ نفر بیمه شدگان اصلی هستند و بقیه افراد تبعی تحت پوشش به حساب می آیند.

وی همچنین تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه را ۱۲۱ هزار و ۷۰۷ نفر ذکر کرد.

قاسمی همچنین از پرداخت مقرری بیمه بیکاری در بهمن امسال به سه هزار و ۷۵۷ نفر خبر داد و گفت: مقرری بگیران بیمه بیکاری در بهمن سال گذشته سه هزار و ۷۰۸ نفر بودند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه تعهدات و خدمات اداره کل تامین اجتماعی استان در قبال بیمه شدگان خود را شامل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان عنوان کرد.

وی افزود: هم اکنون تامین اجتماعی به افراد زیرپوشش خود مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری و ایام بارداری، پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و بسیاری خدمات دیگر ارایه می کند.

قاسمی تصریح کرد: مجموع خدمات به ۱۸ مورد می رسد که در ۲۷ واحد تامین اجتماعی متشکل از ۱۸ شعبه، هفت کارگزاری و ۲ شعبه موقت به شهروندان کرمانشاهی ارایه می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه در ادامه به فراهم شدن امکان ارایه ۴۵ خدمت غیرحضوری به مردم و جامعه هدف اشاره کرد و گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود بتوانیم امکان ۶۰ خدمت غیرحضوری بدون اینکه شهروندان نیاز به مراجعه داشته باشند را فراهم کنیم.

وی همچنین از وجود ۱۸ هزار و ۶۰۰ کارگاه فعال و ۱۵ هزار و ۳۰۰ کارگاه نیمه فعال خبر داد که کارگران آنها زیرپوشش بیمه و خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.