مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سالن ۶ هزار نفری در حال ساخت دهکده المپیک کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۰ سالن ۶ هزار نفری در کشور در دست احداث داریم که عملیات اجرایی آنها از ۱۲ سال قبل متوقف شده بود.
وی با بیان اینکه روند احداث این سالن ها دوباره از سه سال پیش پیگیری شده است، گفت: یکی از این سالن ها در سنندج قرار دارد که تا ۱۵ روز دیگر به بهره برداری می رسد و سالن ۶ هزار نفری شیراز نیز تا ۲ ماه آینده آماده افتتاح می شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: سه سالن هم در شهرهای کرمانشاه، مشهد و کرج در دست احداث است که در صورت تامین اعتبار در سال ۹۹ به بهره برداری خواهند رسید.
سلطانی فر با بیان اینکه سالن کرمانشاه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت آن که هشت هزار و ۱۰۰ زیربنا دارد، هزینه شده است و به نظر می رسد که ۳۰ میلیارد تومان دیگر هم برای تکمیل آن مورد نیاز است.
وی ادامه داد: پس از بهره برداری از این سالن کرمانشاه می تواند بهتر از گذشته میزبان رقابت های ملی و بین المللی باشد.
وزیر ورزش و جوانان وضعیت ورزش استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و ظهور مداوم قهرمانان جدید در رشته های ورزشی مختلف را نشانه های این امر دانست.
سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت های خود حمایت از تمام تیم های ملی را وظیفه وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: تمام امکانات را برای پیروزی در بازی های المپیک و پارا المپیک ۲۰۲۰ به کار خواهیم گرفت.
در حاشیه این بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز گزارشی از روند ساخت سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه ارایه کرد.
حسن کریمی گفت: بخشی از این پروژه به دلیل ضعف پیمانکار قبلی در ساخت، سقف آن دچار مشکل شده است که نیاز به ترمیم دارد.
وی افزود: متاسفانه به دلیل تصویه حساب پیمانکار قبلی و تایید مشاور پروژه دیگر نمی توانیم از پیمانکار قبلی تقاضای ترمیم کنیم از این رو باید پیمانکار جدیدی برای این بخش به کار گرفته شود.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه این نقص منجر به کندی روند ساخت سالن شده است، گفت: از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری موضوع هستیم تا با مقصران موضوع برخورد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.