مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در جمع نمایندگان فرماندار قصرشیرین در شعب اخذ رای، افزود: در مجموع برای جمع آوری آرای واجدان شرایط رای ۲۰۸ شعبه در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در مجموع حدود سه هزار تن از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه قصرشیرین برعهده دارند.

رییس ستاد حوزه انتخابیه قصرشیرین گفت: از مجموع شعب اخذ رای اختصاص یافته به حوزه انتخابیه ۳۸ شعبه مربوط به قصرشیرین، ۸۷ شعبه در سرپل ذهاب و ۸۳ شعبه در گیلانغرب آرای مردم را جمع آوری می کنند.

تاتار اضافه کرد: هم اکنون در قصرشیرین ۱۸ هزار تن واجد شرایط رای هستند.

 او از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم در دوم اسفندماه در حوزه انتخابیه قصرشیرین خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار گرفته ایم.

 نماینده عالی دولت در قصرشیرین اظهار داشت: تمامی زیرساخت های لازم نیز برای برگزاری انتخابات فراهم شده و امید است روز جمعه با حضور مردم در پای صندوق های رای شاهد خلق حماسه سیاسی و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

 شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.