هوشنگ بازوند روز سه شنبه در جلسه ای با حضور اعضای ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در فرمانداری قصرشیرین افزود: از همه اعضای هیات های اجرایی و نظارت و عوامل برگزاری انتخابات برای برگزاری این رویداد مهم قدردانی می کنیم.

وی اظهار داشت: انتخابات این دوره از حساسیت بالایی برخوردار است و نیاز است همه عوامل با رعایت اصل بی طرفی در راستای افزایش مشارکت تلاش کنند که باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: انتخابات برای مردم یک نشاط سیاسی و اجتماعی است و از این رو باید تنور انتخابات داغ باشد و عوامل اجرایی باید شرایط را برای مردم روان کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

بازوند ادامه داد: مردم سرمایه ما هستند و ما باید به رای مردم احترام بگذاریم همان طور که امام خمینی (ره) به رای مردم احترام می گذاشتند.

 وی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب بها دادن به رای مردم است و از ابتدای انقلاب تاکنون ۳۷ انتخابات برگزار کردیم و مردم در این زمینه مشارکت داشته اند و ان شالله در روز جمعه نیز با شاهد برگزاری انتخاباتی با امنیت و سلامت کامل خواهیم بود.

                                                                                                  

فرماندار قصرشیرین نیز گفت: هم اکنون تمام زیرساخت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط فراهم شده و ۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان برای جمع آوری آرای ۱۸ هزار واجد رای قصرشیرینی اختصاص یافته است.

مرادعلی تاتار افزود: در مجموع در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۱۳۱ هزار نفر واجد شرایط رای هستند و برای سه شهرستان ۲۰۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

 او گفت: همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا حافظ آرای مردم باشیم.

رییس هیات نظارت بر انتخابات قصرشیرین نیز گفت: تمامی بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان فراهم شده و امید است جمعه دوم اسفند شاهد مشارکت پرشور مردم و خلق حماسه سیاسی دیگری از مرزنشینان باشیم.

کامران بدری افزود: توان خود را به کار گرفته ایم تا از آر ای مردم حراست کنیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

 شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.