به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در جریان سرکشی از پاسگاه روستاهای "کیونانات" و "گل سفید" شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: انتخابات موضوع بسیار مهمی است که تأمین امنیت آن بر عهده پلیس قرار داده شده است.

وی افزود: پلیس از مدت‌ها پیش تمهیدات لازم را اندیشیده و مشکلی از لحاظ تأمین نیرو و استقرار آنها در شعب اخذ رأی چه در شهر کرمانشاه و چه در نقاط دیگر استان را ندارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: برای این مهم حدود ۵ هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت انتخابات در سطح استان کرمانشاه تلاش خواهند کرد تا آحاد مختلف مردم با خیالی آسوده در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروز امید مردم برای برخورداری از امنیتی مطلوب و پایدار در جامعه به پلیس است.

وی ادامه داد: زمانی که مردم کوچک‌ترین خطر و یا ناامنی احساس کنند اولین چیزی که به ذهنشان خطور می‌کند استمداد از پلیس است، بنابراین ما هم باید آنقدر قدرتمند باشیم که بتوانیم پاسخ آنها را به خوبی بدهیم.

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز پلیس مظهر امنیت و اقتدار جامعه شناخته می‌شود پس باید بتوانیم این موضوع را تداوم بخشیده و همچنان امید مردم برای ساختن جامعه‌ای امن باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: به فضل الهی امروز امنیت خوبی در نقاط مختلف کشور و خصوصاً کرمانشاه برقرار است که این به خاطر تلاش‌های بی وقفه همکارانی است که شبانه روز در دورافتاده و محروم‌ترین نقاط استان مشغول خدمات رسانی و برقراری امنیت هستند.

وی گفت: پلیس خود را خدمتگذار مردم دانسته و به عهد خود با مردم که ایجاد امنیت پایدار برای آنهاست، وفادار هستند.

سردار جاویدان در پایان با ابراز رضایت از امنیت شهرستان سنقروکلیایی، گفت: همکاران ما در این شهرستان شبانه روز پای کار بوده و به مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه فعالیت نمی‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.