به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری عصر  دوشنبه در همایش پلیس و دهیاران توسعه نظم و امنیت شرق استان کرمان افزود: دهیاران در بحث امنیت نقش آفرین هستند و در روستاها کارهای بزرگی انجام داده اند که می توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: زیرساخت تمامی فعالیت های دهیاران در تمامی حوزه ها امنیت است و اگر خللی در امنیت حوزه ماموریتی دهیاران بوجود آید قطعا نمی توانند وظایف قانونی خودشان را به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از یکهزار و۱۰۰ نفر و امسال ۸۵۰ نفر در استان کرمان تصادفات ما منجر به فوت شده و اولین اقدام دهیاران باید برنامه ریزی جهت برقراری امنیت روستا باشد و بخشی از اعتبارات خود را در حوزه پایش تصویری بکار ببرند.

سردار ناظری گفت: با همکاری دهیاران، ریش سفیدان و مسئولین اجرایی،در ماموریت ذاتی و در ماموریت هایی که در ماههای آینده داریم باید برای برقراری نظم و امنیت سلامت انتخابات تلاش کنیم.

 فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مهمترین رکن در انتخابات سلامت و امنیت آن است که اگر این دو محقق شود مشارکت حداکثری را خواهیم داشت و دهیاران در حوزه سلامت انتخابات و تامین امنیت آن نقش افرین هستند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵کیلومتری استان کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.