سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در جریان سرکشی از پاسگاه روستاهای «کیونانات» و «گل سفید» شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: انتخابات موضوع بسیار مهمی است که تامین امنیت آن بر عهده پلیس قرار داده شده است.

وی افزود: پلیس از مدت ها پیش تمهیدات لازم را اندیشیده و مشکلی از لحاظ تامین نیرو و استقرار آنها در شعب اخذ رای چه در شهر کرمانشاه و چه در نقاط دیگر استان را ندارد.

سردار جاویدان یادآوری کرد: برای این مهم حدود پنج هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت انتخابات در سطح استان کرمانشاه تلاش خواهند کرد تا آحاد مختلف مردم با خیالی آسوده در پای صندوق های رای حاضر شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: امروز امید مردم برای برخورداری از امنیتی مطلوب و پایدار در جامعه به پلیس است.

وی ادامه داد: زمانی که مردم کوچکترین خطر و یا ناامنی احساس کنند اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند استمداد از پلیس است، بنابراین ما هم باید آنقدر قدرتمند باشیم که بتوانیم پاسخ آنها را به خوبی بدهیم.

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز پلیس مظهر امنیت و اقتدار جامعه شناخته می شود پس باید بتوانیم این موضوع را تداوم بخشیده و همچنان امید مردم برای ساختن جامعه ای امن باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه افزود: به فضل الهی امروز امنیت خوبی در نقاط مختلف کشور و بخصوص کرمانشاه برقرار است که این به خاطر تلاش های بی وقفه همکارانی است که شبانه روز در نقاط دورافتاده و محروم استان مشغول خدمات رسانی و برقراری امنیت هستند.

وی گفت: پلیس خود را خدمتگزار مردم دانسته و به عهد خود با مردم که ایجاد امنیت پایدار برای آنهاست، وفادار هستند.

سردار جاویدان در پایان با ابراز رضایت از امنیت سنقروکلیایی، گفت: همکاران ما در این شهرستان شبانه روز پای کار بوده و به مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه فعالیت نمی دهند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه پیشتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که بیش از پنج هزار نفر به صورت مستقیم تامین نظم و امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان برعهده دارند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۶ حوزه انتخابیه و هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.