سرهنگ علی فکری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: چنانچه افرادی اقدام به راه اندازی کارناوال تبلیغاتی، ایجاد ترافیک و راه بندان در معابر درون شهری کنند ابتدا اعمال قانون شده سپس شماره پلاک خودروی

آنها ثبت و به عنوان برهم زنندگان و مخلان نظم و امنیت به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی اظهار داشت: برابر ماده ۲۰۷ آئین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علایم و پلاک های متفرقه و همچنین الصاق نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسایل نقلیه به منظور تجارت، تبلیغ، نمایش و سایر موارد ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد: در صورت مواجهه با خودروهایی که اقدام به نصب پوستر بر روی خودرو کرده اند در گام نخست به رانندگان تذکر داده سپس آنها را ملزم به برداشتن تصاویر از روی خودرو می کنند.

سرهنگ فکری بیان کرد: جریمه آخرین ابزار کنترلی پلیس بوده و ماموران راهنمایی و رانندگی تاکنون اقدام به ارشاد و تذکر رانندگان متخلف می کردند اما از فردا (یکشنبه) اعمال قانون متخلفان نیز در دستور کار قرار دارد.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.