ابوذر کوثری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۴۵٣شعبه اخذ رأی برای جمعآوری آرای مردم در حوزه انتخابیه ایرانشهر در نظر گرفته شده است اظهار داشت: از این تعداد ٢٠۶ شعبه ثابت و ٢۴٧شعبه سیار است. 

وی تصریح کرد: حوزه انتخابیه ایرانشهر با ١۵ حوزه فرعی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

فرماندار ایرانشهر گفت: همه‌ی فرآیندهای انتخابات حق الناس است بنابراین باید مجریان انتخابات با توجه به این مساله به گونه‌ای عمل کنند تا خدشه‌ای به اعتماد عمومی جامعه وارد نشود.  

وی با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی‌طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسوولان اجرایی انتخابات است و در این راستا باید تمام دست‌اندرکاران انتخابات به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

کوثری اظهار داشت: از نظر خودرو، امکانات اداری، نیروی فنی و کارمندان ادارات در حوزه انتخابیه ایرانشهر کاملا آماده هستیم تا در دوم اسفند بار دیگر با مشارکت مردم در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بیفزاییم.

وی افزود: انتخابات مجلس یازدهم در شرایطی برگزار می‌شود که در شدیدترین تحریم‌های ۴۱ ساله انقلاب اسلامی قرار داریم و تمام نگاه‌های دنیا به انتخابات ۹۸ ایران اسلامی دوخته شده است پس حضور هر ایرانی پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.