تیم های زاگرس و مس در حالی یکی از دیدارهای حساس این هفته را برگزار خواهند کرد که ۲ تیم انگیزه های زیادی برای پیروزی در این مسابقه دارند، از یک سو مسی ها به دنبال کسب دومین پیروزی خود در دور دوم هستند تا اختلاف امتیازیشان را با رقبا بیشتر کنند و از سوی دیگر زاگرس نشینان اسلام آبادغرب هم به دنبال کسب برد در دیدار خانگی پس از ۲ هفته ناکامی است.

دیدار نمایندگان اسلام آبادغرب و کرمان از آنجایی که معمولا بازی تهاجمی را در دستور کار قرار می دهند می تواند حاوی صحنه های مهیجی باشد و می توان انتظار داشت یکی از مسابقات پرگل و تماشایی هفته را شاهد بود.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب برای جا نماندن از غافله مدعیان نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا می توانند نخستین شکست این فصل مس را به آنها تحمیل کنند یا نتیجه جور دیگری رقم می خورد.

مسابقه سختی مقابل صنعت مس خواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در دیدار فردا برابر صنعت مس مسابقه سختی خواهیم داشت که البته امیدوارم با همت بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم.

سجاد اعظم تصریح کرد: تیم مس امسال بسیار با قدرت در رقابت ها ظاهر و با در اختیار گرفتن اکثر ملی پوشان ایران اصلی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه نتیجه هیچ مسابقه ای از پیش تعیین شده نیست و به طور قطع بازیکنان ما برای پیروزی تلاش می کنند، گفت: اضافه شدن مسلم کاظمی باززیکن مصدوم تیم هم می تواند در موفقیت زاگرس تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: بازیکنان ما برای پیروزی چیزی از حریف کرمانی خود کمترر ندارند منتها به شرطی که داوری مسابقه مانند ۲ مسابقه قبلی نتیجه دیدار را تعیین نکند.

اعظم در پایان با دعوت از هواداران زاگرس برای حضور در سالم مسابقه و تشویق این تیم، گفت: آنها یار هشتم ما در طول سال های اخیر بوده اند که با حضور پرشور خود و روحیه دادن به بازیکنان زمینه های موفقیت و پیروزی نماینده هندبال استان کرمانشاه را فراهم کرده اند.

مسابقه تیم های زاگرس و مس کرمان از ساعت ۱۶ فردا (دوشنبه - ۲۸ بهمن) در سرسرای انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.