به گزارش ایرنا این بازی از عصر امروز شنبه از ساعت ۱۴ و پانزده دقیقه با حضور بیش از ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

 در ابتدای بازی نیروی زمینی گل اول را توسط عارف رستمی در دقیقه ۲۲ وارد دروازه مس کرمان کرد.

 مس کرمان پس از دریافت این گل حملات خود را بر روی دروازه نیروی زمینی بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه ۳۱ توسط یاسر فیضی گل تساوی را به ثمر رساند و نیمه اول این بازی نیز با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

 اما در نیمه دوم مسی ها با وجود حملات پی در پی بر روی دروازه نیروی زمینی هر چه تلاش کردند نتوانستند به گل برسند تا این که شروین بزرگ در دقیقه ۷۳ جای خود را به دیگر مهاجم مس یعنی بهرام رشید فرخی داد.

 بهرام رشید فرخی برای اینکه تبدیل به یک تعویض طلایی شودتنها ۳ دقیقه وقت نیاز داشت تا بتواند روی یک ضربه زیبا دروازه نیروی زمینی را باز کند.

 بدین ترتیب مس کرمان در دقیقه ۷۶ با گل بهرام رشید فرخی بازی را ۲ بر یک کرد و هرچند موقعیت‌های گل دیگری را داشت برای زدن گل های بیشتر داشت اما استفاده نکردند و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع مس‌کرمان به پایان رسید.

 مسی های کرمان که بازی قبل خود را در رشت با پیروزی پشت سر گذاشته بودند با این پیروزی در کرمان نیز ۲۴ امتیازی شدند و در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

اما دیگر نمایندگان فوتبال استان کرمان در لیگ دسته یک نیز امروز به مصاف حریفان خود رفتند.

 تیم فوتبال مس رفسنجان در شیراز میهمان تیم فجرسپاسی این شهربود که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود فجرسپاسی به پایان رسید.

مسی های رفسنجان نیز با ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

 آرمان گهر سیرجان نیز در سیرجان میزبان تیم قشقایی شیراز بود که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آرمان گهر با این تساوی سیزده امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.