به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی امروز شنبه در مراسم جشن همسران فاطمی با گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: امروز مکتب اسلام برگرفته از ذریه حضرت فاطمه (س) در حال فراگیر شدن در سراسر دنیا است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: آیات و روایات فراوانی در شأن حضرت زهرا (س) گفته شده است که اگر ساعت‌ها در شأن این بانوی بزرگ اسلام حرف بزنیم نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از حماسه‌هایی که در دوران دفاع مقدس رقم خورد مرهون از خودگذشتگی مادران و زنانی است که فرزندان و همسران خود را روانه جبهه‌ها کردند تا از آب و خاک کشور دفاع کنند و به دشمنان اجازه تعرض به کشور را ندهند.

سردار ریحانی نقش زنان را در کسب موفقیت‌های کشورمان بسیار پررنگ ارزیابی کرد و بیان داشت: چهل سال است که دشمنان برای ام القرای جهان اسلام هزینه می‌کنند اما در محور مقاومت، سپاه توانسته است جایگاه اثرگذار و سرنوشت سازی داشته باشد و لذا همواره مورد تهدید و تحریم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان، فرماندهان بزرگ ما را ترور می‌کنند تا بتوانند محور مقاومت ما را کند کنند اما به حمد خدا و ثمره خون این بزرگواران می‌بینیم روز به روز بر عظمت و قدرت اسلام افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: محور انگیزه و تلاش و فضای معنوی خانواده‌ها توسط مادران و همسران شکل گرفته و گسترش یافته است.

وی گفت: امروز توجه به تربیت فرزندان در رأس کارهای جهادی قرار گرفته است که این مهم توسط مادران و همسران باید انجام بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.