معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: از هر برنامه ای که نشاط و شادابی بانوان شاغل را در پی داشته باشد حمایت خواهیم کرد.
به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی امروز در جمع بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری ارومیه با تبریک سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز مادر و روز زن ، به بیان فضایل اخلاقی و شخصیت والای آن بانوی نمونه اسلام پرداخت و و بانوان را به تاسی و الگو گرفتن از آن حضرت و قرار گرفتن در مسیر ائمه و حضرت فاطمه (س) سفارش نمود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی  در ادامه به شناسایی ظرفیت ها و بهره گیری از توان و ظرفیت و توانمندیهای بانوان اشاره نمود و اظهار کرد : در راستای ارتقا شغلی و در مسیری که هدفگذاری و برنامه ریزی شده متناسب با مدرک تحصیلی، تجربه کاری و بر اساس ساختار سازمانی از ظرفیت همکاران استفاده و سعی خواهد شد محیطی امن برای همکاران ایجاد شود.
وی با بیان اینکه از هر برنامه ای که نشاط و شادابی بانوان شاغل را در پی داشته باشد حمایت خواهیم کرد ، ادامه داد : با عنایت و توجه مقام عالی استان، برای ایجاد محیط شاداب برای بانوان و در مسیر ارتقا شغلی مقرر شده از برنامه هایی که در قالب رفاهی ، توانمندی ، افزایش توان علمی و کاری و ارتقا شغلی برای بانوان شاغل برنامه ریزی شود حمایت و پشتیبانی می شود.
وی گفت: برای عمران و ابادانی استان بدنبال شایسته سالاری هستیم همچنین تاجفر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری نیز در این جلسه با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) روز مادر و روز زن ، زیربنای تمام طرحها و برنامه ها را خانواده ها و تحکیم بنیاد این نهاد مقدس عنوان نمود و گفت :  تحکیم بنیاد خانواده باید به عنوان محور مهم تمامی برنامه ها در نظر گرفته شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.