به گزارش روز چهارشنبه ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با مشاورین امور زنان دستگاههای اجرایی استان در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) در مدرسه علمیه الزهرا (س) گرگان اظهارکرد: برای معرفی الگو به بانوان مسلمان بهتر از حضرت فاطمه (س) الگویی وجود نخواهد داشت.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان در همه دوران زندگی خود به دنبال الگو بوده تا در سبک زندگی از آن تبعیت کند و این امر یکی از نیازهای طبیعی افراد است.
نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: خیلی ها امروز به دنبال الگو در جاهای دیگر هستند، اما کسی بهتر از حضرت فاطمه (س) را پیدا نخواهند کرد.
آیت الله نورمفیدی همچنین تصریح کرد: کشورهای غربی امروز، نگران از هم پاشیده شدن بنیان خانواده هستند.
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری گلستان نیز در سخنانی با اشاره به اجرای طرح تاب آوری اجتماعی ویژه زنان در 20 نقطه آسیب پذیر گلستان، گفت: در 100 روستای استان دوره های آموزشی با عنوان تحکیم بنیاد خانواده با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و بخش های مختلف برگزار شد.
کلثوم غفاری توران؛ یکی از اهداف اساسی را تحکیم بنیاد خانواده بیان کرد و افزود: طرح سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص بانوان و خانواده تحت عنوان کارگاه های تخصصی برگزار و به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شد.
وی یکی از نیازهای حوزه زنان را در مسائل مختلف از جمله فرهنگی، مهارت های زندگی، تاب آوری؛ آموزش بیان کرد و گفت: طرح های مختلف اشتغال از جمله پرورش گیاهان دارویی و نوغانداری برای زنان خانه دار و سرپرست خانواده در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه زنان به دنبال ایفای نقش خود در خانه و خانواده هستند، افزود: بانوان برای حضور با اقتدار در جامعه نیز تلاش می کنند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.