هوشنگ بازوند روز شنبه در آیین افتتاح گازرسانی به چهار روستای دهستان قزوینه از توابع شهرستان کنگاور افزود: این خدمات قابل توجه دولت تدبیر و امید در راستای محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار و محروم مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
او افزود: امروز عملکرد نظام جمهوری اسلامی را می بینید که خدماتی همچون گازرسانی به این روستای دوردست و صعب العبور را در راستای آسایش و رفاه مردم این منطقه کرده است.
مقام ارشد استان کرمانشاه در ادامه به گلایه برخی از مردم و سرمایه گذاران شهرستان کنگاور اشاره کرد و افزود: برخی از سرمایه گذاران اقتصادی انتظار دارند همچون گازرسانی که جهت واحدهای مسکونی انجام می شود به واحد اقتصادی هم توجه شود که رونق اشتغال را به دنبال خواهد داشت.
بازوند با تاکید بر اینکه اشتغال در استان برای ما بسیار مهم است، تاکید کرد: گازرسانی به واحدهای اقتصادی مورد توجه شرکت گاز استان قرار گیرد.
وی همچنین مشارکت و همکاری مردم را در انجام پروژه های عمرانی خواستار شد و گفت: همراهی مردم سبب تسهیل و تسریع در انجام پروژه های عمرانی مناطق روستایی و آبادانی بیشتر می شود. 
او در خاتمه با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: انتخابات جلوه ای از اقتدار و عزت کشور است که به عنوان دستاورد بزرگ نظام و یادگار امام خمینی حضور چشمگیر مردم را به منصه ظهور می گذارد.

امکان دسترسی ۱۲۰ خانوار روستایی در کنگاور به گاز فراهم شد
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۶۷۰ روستای استان باپیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۵ درصد در حال اجرا است و در سال ١٣٩٩ عملیات گازرسانی به کلیه روستاهای سطح استان با پوشش ١٠٠ درصدی به اتمام می رسد.
سیروس شهبازی بیان اینکه در دهه فجر امسال طرح گازرسانی به ۱۱۲ روستا افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۲۵ روستا نیز آغاز شده به آمار فعلی اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون ساکنان هزار و ۳۱۰ روستا و ۲۸ شهر استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
طرح گازرسانی به چهار روستای دهستان قزوینه با اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال انجام و امکان دسترسی ١٢٠ خانوار به شبکه گاز را فراهم کرده است.
شهرستان کنگاور با برخورداری ٩٢ درصدی مردم از نعمت گاز طبیعی و براساس شاخص های تدوین شده جزء شهرستان‌های سبز کشور است.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۹۴ کیلومتری شرق کلان شهر کرمانشاه قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.