حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران با قدردانی از حضور ولایی، انقلابی و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در حمایت از آرمان های والای امام راحل و شهدا، افزود: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم فهیم ایران اسلامی یک بار دیگر عشق و ارادت خود را به رهبر معظم انقلاب و این نظام الهی نشان دادند و ثابت کردند تا پای جانشان مدافع آرمان های والای نظام هستند.
وی همچنین با تسلیت اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کشورهای منطقه شامل عراق، سوریه، لبنان، یمن، سوریه، افغانستان و پاکستان مدیون این شهید والامقام هستند زیرا اگر رشادت های این شهید نبود اکنون نامی از این کشورها روی کره خاکی وجود نداشت و داعش و داعشیان از خون بیگناه مسلمانان و مظلومان این کشورها حمام خون به راه می انداختند.
خطیب جمعه قصرشیرین با بیان اینکه جهان اسلام مدیون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، گفت: این شهید والامقام با همراهی شیرمردان کشورمان به جنایت ها و حیات داعش پایان داد و کشورهای منطقه را از لوث داعشیان پاک کرد.
ملکی ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی، اعلام جهانی شدن انقلاب را به دنبال داشت و تمامی مسلمانان جهان، حتی در کشور آمریکا علیه جنایتکاران کاخ سیاه اعتراضاتی برگزار شد.
او گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی توطئه ایران هراسی را از بین برد و ثابت کرد که برای دفاع از جان و مال و کشور و فرزندانمان باید در بالاترین قدرت نظامی قرار بگیریم.
وی پاسخ قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران را در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا در جهان بیان کرد و گفت: برای تمام جهان ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.