بیست و دومین روز از بهمن ماه ۱۳۹۸ فرصتی فراهم کرد برای مردمی با بصیرت و ولایت مدار تا بار دیگر در صحنه دفاع از ارزش ها حضور پیدا کرده و ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های انقلاب و رهبری، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا و سردمداران استکبار فرود آورند.

دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هفته ها قبل تلاش بسیاری کردند تا با توجه به ابزارهای رسانه ای که در اختیار دارند تا می توانند از حضور مردم در مراسم بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن کاسته و حضور آنها را در صحنه کم اهمیت جلوه دهند.

از سوی دیگر با اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر برودت هوا و کاهش چشمگیر دما در اکثر نقاط کشور این احتمال می رفت که جمعیت مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال کمتر از سال های گذشته شود اما شواهد چیز دیگری را نشان می داد.

مردم آمدند، بسیار پرشور تر و با نشاط تر از قبل هم آمدند تا ثابت کنند نه سرما و یخبندان و نه حتی بارش برف نمی تواند مانعی برای حضور گرم آنها باشد، امروز گرمای حضور مردم، سرمای سخت هوا را بهاری کرده بود و پرچم های خوشرنگ جمهوری اسلامی با نشاط تر از قبل در دستان مردم خودنمایی می کرد.

در این میان مردم ولایی کرمانشاه نیز بازهم برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزوده و حضور پرشورشان دل دوست داران انقلاب و رهبری معظم و روح بلند حاج قاسم سلیمانی را شاد کرد.

اما نکته ای که جالب تر از همه به چشم می خورد حضور نوجوانان و جوانانی بود که بی هیچ تکلف و اجباری مشتاقانه به راهپیمایی آمده بودند تا در ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم حیات خود ثابت کنند آماده حفظ انقلاب از هخمه گزندها و دشمنی های دشمنان اسلام و قرآن هستند.

تعدادی از جوانان پرشور حاضر در مراسم راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اعلام کردند تا پای جان پاسدار انقلاب و ارزش های آن باقی مانده و راه پرافتخار سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد.

همه ما جوانان انقلاب هستیم

میترا امامی جوان ۲۲ ساله ای است که پرچم جمهوری اسلامی را در دست دارد و همراه خانواده در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده است، او با بیان اینکه همه ما جوانان انقلاب هستیم، گفت: وظیفه داریم از انقلابی که ۴۱ سال پیش توسط بزرگان ما شکل گرفت و پیروز شد به خوبی محافظت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا برای مردم ایران ثابت شده است، گفت: آنها دروغ می گویند دلسوز مردم ایران هستند، اگر بودند سردار سلیمانی را شهید و این همه تحریم به کشورمان تحمیل نمی کردند.

امامی در پایان گفت: هرچند در داخل کشور مشکلاتی خصوصا از لحاظ معیشتی وجود دارد اما این دلیل نمی شود بخواهیم کشور خود را تنها و به دست نیاز به سمت دشمنان دراز کنیم بلکه می ایستیم و می جنگیم و به حق خود نیز خواهیم رسید.

جوانان ایرانی وارثان راستین انقلاب هستند

محمد اسماعیلی جوان ۲۷ ساله دیگری است که با خبرنگار ایرنا همکلام شد، او جوانان ایران را وارثان راستین و امین انقلاب معرفی کرد که تا پای جان از ارزش های آن دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: همه ما جوانان ایرانی سربازان ولایت هستیم که همیشه گوش به فرمان رهبر و مولای خود بوده و به دشمنان اجازه نخواهیم داد چشم طمعی به آب و خاک این کشور داشته باشند.

اسماعیلی افزود: انقلاب اسلامی ما با خون سرداران بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی پایدار مانده و دشمنان بدانند همه ما ادامه دهنده راه این شهید و دیگر شهدای کشور برای حفظ انقلاب و نظام خواهیم بود.

آمریکا بزرگترین دشمن کشور است

مریم مرادی هم آمریکا را بزرگترین دشمن کشور معرفی کرد و گفت: آنها ۴۱ سال است که دم از دوستی با مردم ایران می زنند اما در عمل خلاف آن را ثابت کرده و تا توانسته اند به کشورمان و مردم ضربه وارد کرده اند.

این جوان ۲۴ ساله کرمانشاهی ادامه داد: ملت بزرگ ایران راه خود را پیدا کرده و با اتکا به دانشمندان و متخصصان خود در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برداشته و نیازی به دلسوزی آمریکا و دیگران ندارد.

خانم مرادی در پایان گفت: حضور بسیار پرشور مردم در راهپیمایی امروز پیام واضحی برای دشمنان دارد و آن هم این است که مردم ما انقلاب خود را دوست دارند و هرگز دست از حمایت آن برنمی دارند.

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان ایران است

میلاد انوری جوان ۲۰ ساله کرمانشاهی نیز در گفت و گو با ایرنا، انقلاب اسلامی را خاری در چشم دشمنان ایران عنوان کرد و افزود: آنها ۴۰ سال است که تلاش می کنند تا این انقلاب را شکست دهند اما موفق نشده اند.

وی گفت: من و دیگر جوانان ایرانی با همه وجودمان تلاش می کنیم تا بتوانیم آینده انقلاب را درخشان تر از گذشته کرده و کاری کنیم که دشمنان هرگز نتوانند به آن آسیبی وارد کنند.

انوری در پایان گفت: همه جوانان ایرانی پشتیبان انقلاب و رهبری خواهند ماند و تلاش خواهیم کرد با وجود تحریم و تهدیدات دشمنان ایرانی زیبا و توسعه یافته بسازیم.

این ها تنها گوشه ای سخنان برخی از دختران و پسران این آب و خاک بود که نشان داد هجمه های رسانه ای دشمنان نتوانسته ذره ای از تعلق خاطر آن ها را از این آب و خاک و انقلاب اسلامی بکاهد، امروز جمهوری اسلامی در چهل و یکمین سالروز حیاتش به الگویی بی بدیل برای بسیاری کشورها خصوصا کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.