فرماندار سرپل ذهاب در آیین افتتاح این طرح ها با بزرگداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: یکی از این طرح ها شامل افتتاح ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای برکت شهرستان سرپل ذهاب به مساحت ۴۴۵ متر مربع در چهار سالن و ۲ کلاس درس و فضای آموزشی با یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان اعتبار است.

 محبت جمالی نیا افزود: این ساختمان با حمایت و کمک های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه توسط مجری طرح قرارگاه جهادی دانشگاه افسری امام حسین(ع) با هدف کمک به ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای جویندگان کار و توسعه اشتغال پایدار در منطقه ساخته شده است.

وی اظهار داشت: مزرعه پرورش ماهی روستای پاطاق با برداشت میانگین هشت تن در سال و با اشتغال زایی ۲ نفرو با سرمایه گذاری ۳۰۹ میلیون تومان از محل اعتبارات تسهیلات کم بهره زلزله و ۲۰۰ میلیون تومان آورده دیگر طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

 نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: همچنین ساختمان حوزه های مقاومت بسیج امام حسین (ع) و فاطمه الزهرا (س) در ۲ طبقه و ۴۵۵ مترمربع با سرمایه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۲ زلزله یکی دیگر از طرح های عمرانی بود که امروز افتتاح شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.