حجت الاسلام علی ملکی روز دوشنبه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی در دفتر امام جمعه افزود: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک واجب شرعی و عقلی است و فردا همزمان با سایر کشور با حضور مردم و مرزنشینان قصرشیرین لرزه بر پیکره استکبار و کفر و نظام سلطه جهانی خواهد افتاد.

وی اظهار داشت: مدیران انقلابی باید با تاسی از شهدا و امام شهدا و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند و دستاوردها و خدمات نظام نیز باید برجسته شود.

وی در ادامه بر برنامه ریزی برای ترغیب و تشویق بیش از پیش جوانان برای انس با برنامه های قرآنی از سوی مدیران شهرستان تاکید کرد و گفت: تقویت تفکر قرآنی در جوانان برای مقابله با هجمه های دشمن ضرورت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: دهه فجر فرصتی است برای اینکه ما زندگینامه امام را بیش از پیش برای همگان به خصوص نسل جوان تبیین کنیم.

حجت الاسلام یوسف احمدی افزود: منطق امام برگرفته از قرآن و تفکر قرآنی است زیرا امام فرمودند که مسلمان نباید بترسد و این دستور صریح قرآن است که با کفر و استکبار باید جنگید.

وی اظهار داشت: اگر در زندگی شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس نگاهی بیندازیم همگی با قرآن مانوس بوده اند از این رو برای پیشرفت در زندگی و مقابله با ظلم و ریشه کنی استکبار نیاز است که بیشتر به قرآن رجوع کنیم.

در پایان از ۷۰ تن از فعالان قرآنی  و انقلابی با اهدای جوایزی تجلیل شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.