«علی صابر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای حضور فعال استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی به کار گرفته ایم، اظهار داشت: با حضور استاندار کرمانشاه، از لگوی نهایی کرمانشاه‌ ۲۰۲۰ که مورد تایید استانداری هم هست، رونمایی می شود.
معاون گردشگری استان کرمانشاه در ادامه گفت: ۱۵ گروه از بخش خصوصی که شامل پنج غرفه صنایع دستی، یک غرفه انجمن صنایع دستی، سه غرفه دفاتر خدمات مسافرتی، ۲ غرفه هتل‌ها، یک غرفه بوم‌گردی، ۲ غرفه رستوران، دم نوش خانه و سوغات کرمانشاه و یک غرفه هم مجتمع گردشگری که روی هم ۱۵ غرفه توسط بخش خصوصی در این نمایشگاه بین المللی خدمات و محصولات خود را عرضه می کنند.
او در ادامه با بیان اینکه یک غرفه ۴۵ متری هم ویژه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه است، تصریح کرد: در مجموع مساحتی که به غرفه های استان اختصاص داده اند ۲۳۰ متر مربع است.
معاون گردشگری استان کرمانشاه در ادامه افزود: یک راهنمای گردشگری انگلیسی زبان هم به همراه ما در نمایشگاه حضور دارد تا بتوان گردشگران و مسافرینی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند را با آثار تاریخی و طبیعی کرمانشاه به عنوان گهواره تمدن آشنا کند.
صابر گفت: غرفه‌های ما به‌صورت ام دی اف و سازه در حال ساخت است و ان‌شاءالله به ‌صورت سازه‌ای آثار تاریخی و طبیعی و صنایع دستی استان معرفی می شود و همزمان کلیپ هایی از جاذبه های دیدنی و تاریخی کرمانشاه به نمایش گذاشته می شود.
او در خاتمه با بیان اینکه ۵۰ متر مربع در فضای بیرون نمایشگاه نیز به سیاه چادر و عرضه محصولات بومی و لبنیات اختصاص داده شده، افزود: غرفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در سالن ۱۸ واقع شده که از درب غربی نمایشگاه و خیابان سئول در دسترس است.
نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ساعت ۱۰ و نیم روز چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری و استاندار کرمانشاه در تهران افتتاح می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.