آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در آیین جشن بزرگ انقلاب عشایر و روستایی با حضور روحانیون و علما و مردم شیعه، سنی و اهل حق در تالار حاکان روستای آقابرار قصرشیرین با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: مردم و پیروان مذاهب مختلف اسلامی همه پیرو یک حقیقت و همه موحد هستیم.

وی اظهار داشت: عشایر و روستاییان، رکن رکین و ذخیر کشور هستند که نقش بزرگی را در تولید گوشت و محصولات و فرآورده های دامی ایفا می کنند و همچنین مرزدارانی شایسته برای ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دهه فجر، دهه نور است که دنیا را متحول کرده زیرا امام و انقلاب در بیداری دنیا تاثیرگذار بوده امروز می بینیم حرکت دنیای اسلام متاثر از این انقلاب و نظام الهی ایران اسلامی است.

آیت الله علما گفت:  بیداری دیگر ملت ها به پیروی از انقلاب اسلامی، نشان داد که اسلام چه قدرتی است و چقدر نیرومند و توانمند است.

                                                                                       

وی با اشاره به مزاحمت ها و توطئه های استکبار علیه نظام اسلامی گفت: حضور مردم برای دفاع از انقلاب از ابتدای پیروزی این نظام تاکنون همه توطئه های دشمن را کنار گذاشته و انقلاب را حفظ کرده است.

او ادامه داد: ایران اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز چنان قدرتی دارد که رییس جمهوری آمریکا که ادعای ابرقدرتی دارد و دارای قدرت است به صراحت گفته که اگر کوچک ترین حرکتی انجام دهیم ولی فقیه ایران به ما جواب می دهد.

آیت الله علما با گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام مولود انقلاب و حرکت امام و هشت سال دفاع مقدس بود و دیدیم که در داخل و خارج کشور برای ایشان چه آیین های بزرگی برگزار شد و برپایی آیین های سوگواری در ۱۷ استان آمریکا و سفارت های خانه کشورهای مختلف نشان دهنده قدرت انقلاب و ۲۲ بهمن است.

وی افزود: ما قدرت نمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پاسخ به آمریکایی ها دیدیم و از این رو تکلیفمان بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید در انتخابات حضور داشته و حافظ امنیت کشور باشیم.

او بیان اینکه امروز همه ما بسیجی و سپاهی هستیم، ادامه داد: همه ملت ایران به خصوص جوانان در گام دوم انقلاب وظیفه داریم حافظ امنیت ایران اسلامی که بالاترین امنیت را در جهان دارد باشیم تا امنیت شغلی و کاری ما حفظ شود.

                                                                             

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز گفت: امروز شاهد برپایی جشنی هستیم که مظهر همدلی و وحدت با حضور همه مردم پیروان مذاهب مختلف است زیرا همین مردم مرزداران واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم افزود: امروز در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران با مذاهب مختلف اسلامی، پشت سر رهبر معظم انقلاب برای مقابله با هر توطئه استکبار جهانی حضوری پررنگ دارند.

                                                                                   

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه هم گفت: طبق فرموده امام راحل عشایر ذخایر انقلابند و حضور مذاهب مختلف اسلامی در جشن انقلاب در شهرستان مرزی قصرشیرین در چهل و یکمین طلیعه فجر نشانگر بیعت دوباره با ولی امر مسلمانان است.

نوربخش حاتمی افزود: امید است که حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن تجلی باشکوهی داشته باشد و شاهد حضور حماسی مردم باشیم.

                                                                               

در این آیین گروه های تنبورنوازان اهل حق و دف زنی اهل سنت به اجرای برنامه پرداختند و همچنین مسابقه سوارکاری در حاشیه برپایی مراسم برگزار شد و ضمن اینکه سیاه چادرهای عشایر با حضور جمعی از زنان غیور عشایر نیز به پخت نان و شیرینی محلی برای حاضران اقدام کردند.                     قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.                                                            

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.