کامران کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اکنون در این شهرستان سه هزار و ۵۵۰ تن گوشت قرمز و ۴۲ هزار تن شیر تولید می شود و این در حالی است که پیش از انقلاب ۲۰۰ تن گوشت و ۳۰۰ تن شیر تولید شده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب اضافه کرد: تولید بیش از پنج هزار تن گوشت سفید، فعالیت ۱۷ واحد پرواربندی گوساله صنعتی و ۱۰ واحد پرواربندی بره صنعتی از دیگر فعالیت های جهاد کشاورزی این شهرستان است که در دوران قبل از انقلاب این آمارها صفر بوده است.

کریمی گفت : پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ۹ هزار بهره بردار در زمینه های مختلف کشاورزی در این شهرستان فعالیت داشتند که این آمار هم اکنون به ۱۷ هزار و ۲۰۰ بهره بردار رسیده است.

وی اظهار داشت: ۳۴۰ حلقه چاه عمیق و ۵۱۰ حلقه چاه نیمه عمیق کشاورزی اکنون در اسلام آبادغرب وجود که دارد، این در حالی است که قبل از انقلاب هیچ چاه کشاورزی در این شهرستان وجود نداشت.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب افزود: ساخت ۲۳ کیلومتر جاده بین مزارع، ۹۰ باب استخرهای ذخیره آب، ۲۹ کیلومتر کانال های سنگی و بتنی انتقال آب و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار در هفت هزار و ۱٨۴ هکتار از اراضی این شهرستان از دیگر اقداماتی است که در بخش کشاورزی و در دوران انقلاب انجام شده است.

شهرستان اسلام آبادغرب ۱۰۱ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که ۹۰ هزار هکتار آن دیم و مابقی آبی است.

اسلام‌آبادغرب در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.