۴۱۰ سری جهیزیه از سوی اداره کل بهزیستی استان و با مشارکت استانداری کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به مددجویان این نهاد حمایتی اهدا شد.

فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: اکثر زوج هایی که این جهیزیه ها را دریافت می کنند مربوط به مددجویان مناطق شرق و غرب استان هستند.

وی با بیان اینکه این چهارمین مرحله اعطای جهیزیه به مددجویان بهزیستی استان است، افزود: مراحل اول و دوم به ترتیب با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و مراحل سوم و چهارم نیز با مشارکت استانداری انجام گرفته است.

رضوان مدنی افزود: در ۲ مرحله اول بیش از ۱۶۰ سری جهیزیه تهیه و به مددجویان مناطق اورامانات و دالاهو تحویل شد و مرحله سوم نیز ۱۱۷ مورد جهیزیه به مددجویان شهرستان کرمانشاه اختصاص یافت.

پیشگیری از بیماری کرونا در کرمانشاه باجدیت دنبال می‌شود

استاندار کرمانشاه با اشاره به حساسیت استان‌های مرزی برای مقابله با بیماری کرونا گفت: پیشگیری و آموزش‌های عمومی برای جلوگیری از شیوع این بیماری باجدیت در استان دنبال می‌شود.

«هوشنگ بازوند» در نشست پدافند غیرعامل استان که به منظور پیشگیری از بیماری کرونا در استانداری کرمانشاه برگزار شد، محافظه کاری در زمینه اطلاع رسانی بیماری کرونا را ممنوع اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم را باید با این ویروس جدید آشنا کنیم، افزود: سلامت مردم در اولویت است از این رو از هیچ اقدامی برای کنترل بیماری و آموزش بیماران جلوگیری نخواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: دستگاه‌هایی که در مرزها مستقر هستند حتما با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم ‌را داشته باشند تا مراقبت های مرزی به خوبی انجام شود.

پلیس نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور دارد

استاندار کرمانشاه گفت: پلیس به عنوان تامین‌کننده اصلی امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورتی که مثل همیشه وظیفه خود را بخوبی انجام دهد نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در برگزاری هرچه پرشورتر این رویداد و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دارد.

هوشنگ بازوند در دیدار با سردار گودرزی جانشین فرمانده مرزبانی ناجا و سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان که در استانداری انجام شد، اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و همه دست اندرکاران امر باید تلاش کنند تا شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در این صحنه فراهم شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین زیرساخت هایی که باید فراهم شود بحث امنیت برگزاری انتخابات است چرا که نقش بسیار مهمی در جلب مشارکت حداکثری واجدین شرایط رای دادن دارد. 

بازوند افزود: این وظیفه مهم و حساس برعهده پلیس قرار دارد و انتظار می رود ماموران انتظامی مانند ادوار گذشته بتوانند امنیت خوبی را برقرار کنند.

مرزهای کشور در عالی‌ترین سطح امنیت قرار دارند

جانشین فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی با بیان اینکه مرزهای کشور در عالی‌ترین سطح امنیت قرار دارند، گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پرتوان‌تر از هر زمان دیگری آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور بوده و پاسخگویی به هر نوع تحرک دشمنان هستند.

سردار «احمدعلی گودرزی» در نشست با فرمانده و مسوولان انتظامی کرمانشاه که در سرسرای جلسات دفتر فرماندهی استان برگزار شد، اظهارداشت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موضوعی است که سخت ترین دشمنان کشور نیز به حقیقت آن پی برده اند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در موضع قدرت و دشمنان در موضع ضعف هستند، افزود: بدون شک هر اقدام نسنجیده ای از سوی دشمنان به ضرر خودشان تمام شده و پاسخی سخت و کوبنده را دریافت خواهند کرد.

محور پنج هزار کیلومتری اورامانات میزبان رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ است

استاندار کرمانشاه، محور گردشگری پنج هزار و ۱۰۰ کیلومتری منطقه اورامانات کرمانشاه را ظرفیت بسیار بالایی برای میزبانی جشنواره بین المللی گردشگری روستایی و اکوتوریسم کرمانشاه ۲۰۲۰ اعلام کرد.

هوشنگ بازوند در نخستین جلسه هماهنگی کمیته های برنامه های گردشگری روستایی و اکوتوریسم ۲۰۲۰ که در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این رویداد بامشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد می تواند ضمن رونق گردشگری روستایی، در سفره مردم نیز نقش آفرینی کند و در توسعه روستاها نیز تاثیر داشته باشد.

استاندار کرمانشاه بیستم بهمن ماه را آغاز رسمی این رویداد اعلام کرد و افزود: برای این رویداد زیرساخت های مناسبی در روستاهای هدف گردشگری ایجاد شده و ظرفیت های موجود نیز از جمله وجود اقامتگاه های بوم گردی توانسته مطلوبی را برای رونق گردشگری، پویایی اقتصاد منطقه و حضور گردشگر فراهم نماید.

مسیرهای اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، مسیرهای اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه را از سه راه ۲۲ بهمن به سمت میدان آزادی و از چهار راه مدرس به طرف میدان آزادی این شهر اعلام کرد.

عباس سروی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد؛ محل تجمع راهپیماییان ۲۲ بهمن را میدان آزادی و شروع مراسم راهپیمایی را ساعت ۹.۳۰ روز سه شنبه هفته آینده عنوان کرد. 

وی گفت: سخنران اصلی مراسم روز ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه خواهد بود.

نامزدهای انتخابات از ریخت و پاش‌های مالی پرهیز کنند

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه با توصیه به نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای پرهیز از ریخت و پاش‌های مالی، گفت: اگر حتی مال حلال باشد ولی ریخت و پاش شود ما ورود خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت.

حجت الاسلام «محسن مفید» در نشست توجیهی کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، با بیان اینکه مردم متوجه هستند که کسانی که این هزینه‌های بی‌حساب و کتاب می‌کنند وکیل ملت نخواهند شد بلکه وکیل کسانی خواهند شد که برایشان هزینه کرده‌اند.

وی همچنین خواستار رعایت خطوط قرمز اخلاقی از سوی کاندیداها شد و گفت: توقع داریم که از خشونت، اتهام و شایعه پراکنی اجتناب داشته باشید. 

۶۰۰ میلیارد تومان برای قطار شهری کرمانشاه تامین اعتبار می‌شود

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه موردنیاز برای تکمیل مرحله نخست قطار شهری‌ کرمانشاه (از میدان آزادی تا میدان فرودسی) تامین می‌شود.

سید «حمید پورمحمدی» در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: قطار شهری اولویت اصلی استان است و برای به بهره برداری رسیدن مرحله اول آن ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهارداشت: در سازمان‌ برنامه بودجه ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق به پروژه اختصاص داده خواهد شد و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز از دارایی های شهرداری کرمانشاه تامین می‌ شود.

پورمحمدی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه از طریق بانک سپه تامین اعتبار می شود تا گام نخست پروژه قطار شهری تا پایان سال ۹۹ به پایان برسد.

بوستان شاهد کرمانشاه شکلاتی شد

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از برپایی نمایشگاه ۶ روزه شیرینی و شکلات در بوستان شاهد کرمانشاه خبر داد.

«بنفشه امامی‌نیا»، اظهار داشت: این نمایشگاه از روز ۱۷ تا ۲۳ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در انتهای بوستان شاهد برپا است.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر شیرینی و شکلات سوغات و موادغذایی نقاط مختلف کشور با قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

امامی نیا با بیان اینکه ساعت کار نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ است، گفت: برنامه های فرهنگی و هنری متعددی در این نمایشگاه برای بازدید کنندگان اجرا می‌شود. 

۲۲ بهمن امسال باید رنگ و لعاب دیگری داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باتوجه به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سقوط نظام شاهنشاهی و شهادت سلمان زمان، حاج قاسم سلیمانی، راه‌پیمایی ۲۲ بهمن امسال باید رنگ و لعاب دیگری داشته باشد.

آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با استناد به صحبت‌های مقام معظم رهبری گفت: راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات ۲ آزمون بزرگ پیش روی ماست که می‌تواند مشکلات داخلی و خارجی را حل کند.

وی گریزی هم به انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی زد و افزود: همه ما از وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی گلایه داریم اما برای حفظ قدرت و صلابت کشور باید در این انتخابات شرکت کنیم که این انتخابات اثرات خاص خود را دارد.

آیت‌الله علما، ویژگی‌های نمایندگان مجلس را به نقل از مقام معظم رهبری، مومن، انقلابی، شجاع، استکبارستیز، صادق، سالم و دارای تقوا بیان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.