امیر سرتیپ سعید اثنی‌عشری سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی است و بعد از اتفاقات اخیر و فضای غبارآلود سیاسی که دشمن ایجاد کرده حضور مردم در این عرصه بسیار تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه مدیون خون شهدا هستیم و باید با شرکت گسترده در انتخابات، حق آنان را ادا کنیم، افزود: طبق فرموده رهبری، انتخابات یک رقابت است بین احاد مردم و بازنده‌ای وجود ندارد و همه برنده هستند.
فرمانده لشکر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان یادآور شد: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است و هر کسی حق دارد در تعیین سرنوشت خود دخالت کرده و به کاندیدای مورد اعتماد رای دهد، ضمن اینکه هر چه حضور پررنگ‌تر باشد، پشتوانه‌ای قوی برای نظام است.  
امیر سرتیپ اثتی‌عشری با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات مایه یاس دشمن و آبرومندی برای نظام است، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی برگزاری انتخابات در مقابل مردم مسوول هستند و باید حافظ آرای آنها باشند.
وی به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و افزایش مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: هدف دشمن ایجاد فضای دوقطبی بین مسوولان و مردم است، پس بصیرت اقشار مختلف در برهه حساس جامعه ضروری است.
فرمانده لشکر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی وحدت در میان نیروهای مسلح موج می‌زد و عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای اتحاد و همبستگی ملت و اقتدار مجاهدان راه حق علیه باطل بود.
امیر سرتیپ اثنی‌عشری با بیان اینکه توسعه در بخش‌های مختلف ناشی از وجود امنیت و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح در کشور است، افزود: امروز وقتی دشمن به ما حمله می‌کند، در کمترین زمان و با اقتدار پاسخ می‌دهیم و این نشان از قدرت نظام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.