به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای بروجرد با بیان اینکه ۱۹ بهمن سال ۵۷ افسران نیروی هوایی به دیدار امام راحل رفتند و با امام پیمان بستند، افزود: این قشر نیز در طول چهل سال گذشته در حفظ کیان و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی کرده اند.

وی با تاکید بر حذف شام و نهار از مجالس ترحیم در بروجرد، ادامه داد: در برخی مناطق قدم‌های خوبی برداشته شده است که باید تلاش کنیم این مساله به عنوان یک فرهنگ ارزشی در بین مردم نهادینه شود.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: البته گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی شدند و تذکر می‌دهند که هدف از این اقدام، برچیدن ناهنجاری‌ها است.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات امسال، گفت: انتخابات مهم است و دلسرد کردن مردم از انتخابات خیانت است؛ همه باید در انتخابات شرکت کنیم که در راستای پاسداری از خون شهدا و تقویت نظام بوده و به افراد اصلح رأی دهیم و افراد توانمند انتخاب شوند.

وی همچنین با اشاره به تقارن اربعین سردار سلیمانی با ۲۲ بهمن امسال، اظهار داشت: جبهه استکبار حاج قاسم را شهید کرد اما در تشییع این شهید انقلابی به پا شد که باشکوه بود.

امام جمعه بروجرد گفت: حمله موشکی ایران به عین الاسد پایگاه نظامی آمریکا در کشور عراق ضربه سنگینی به دشمن بود و دشمنان نظام بدانند که راه شهید سلیمانی ادامه دارد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن در یمن و عراق نیز ضربه‌های سنگینی خورده و ناتوان شده است، ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال حضور مردم مشتی محکم بر دهان دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.