ابوالقاسم پالیزگیر  روز دوشنبه در نشست مشترک هماهنگی برای برگزاری جشن‌های ایام الله دهه مبارک  فجر و چهلمین روز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور امام جمعه مرکز شهرستان، فرمانده سپاه و سایر اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود، گفت : با اعلام نهایی تائید صلاحیت ها تعداد نامزدهای انتخاباتی این حوزه به ۲۱ نفر رسیده است.

۵۳ نفر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقام نام نویسی کردند که در مرحله نخست تعیین صلاحیت ها یک نفر انصراف داد و صلاحیت یک نفر دیگر محرز نشد.فرماندار ساوجبلاغ گفت :  امسال در شهرستان ساوجبلاغ یک هزارو ۶۰۷ نفر رای اولی وجود دارد.

وی افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در این حوزه انتخابیه  مهیا است ، باید همه کمک کنند تا شاهد مشارکت گسترده مردم باشیم.

 برگزاری بیش از ۷۵۰ برنامه در فجر ۹۸ ساوجبلاغ 

فرماندار ساوجبلاغ گفت : ۷۵۰ برنامه فرهنگی  و اجرایی تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ساوجبلاغ اجرا می شود.

پالیزگیر افزود: برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی  از برنامه‌های تاثیر گذار در این ایام است که  با هماهنگی امام جمعه شهرستان ، سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهد یک مراسم بی بدیل با حضور همه اقشار مختلف خواهیم بود.

وی گفت: دهها طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال در شهرها و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ افتتاح می‌شود که اغلب این پروژه‌ها در روستاها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.