حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز یکشنبه در آیین جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستای «بزمیرآباد» با حضور جمعی از مسوولان و مردم افزود: باوجود نزدیکی این منطقه به مرز و احتمال تهدید و نفوذ دشمن، هوشیاری و آگاهی مردم و اهالی این منطقه در کنار نیروهای نظامی و بسیجیان باعث خنثی شدن توطئه های دشمن شده است.

وی اظهار داشت: بزرگترین نقطه قوت در این منطقه حضور مردم پشت تنگ ذهاب است که باعث اقتدار و عظمت کشور شده و همین تعهد و تعصب مردم است که نگذاشته دشمن به هدف خود برسد و این نظام به طور قطع به سوی تعالی پیش می رود.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مردم سرپل ذهاب همیشه همانند مجاهد و رزمنده برای این منطقه دیده بانی کرده اند و به معنای واقعی آیینه وحدت هستند.

فلطمی نسب ادامه داد: سابقه مبارزاتی بزرگان مردم این منطقه و ایستادگی نسل های جوان در برابر دشمنان برهیچ کسی پوشیده نیست.

وی اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد از این رو باید برای حفظ و تقویت اتحاد بین قشرهای مختلف و مسوولان تلاش کنیم. 

وی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات، گفت: وظیفه دینی و اعتقادی ما این است که در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم و نگذاریم انتخابات ما کم رنگ شود زیرا مردم در چهل و یکمین سال انقلاب امتحان پس دادند و یکبار دیگر با انتخاب اصلح و حضور خود برنامه ها و سنایور دشمن خنثی می کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.