معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار سرپل ذهاب در حاشیه افتتاح این طرح ها با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: این طرح ها شامل افتتاح یک واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، گاز رسانی به چهار واحد صنعتی و تولیدی و مقاوم سازی ساختمان مخابرات است.

برزو صیادی اظهار داشت: در جریان زلزله سال ۹۶ بیش از یک هزار و ۸۳۲ واحد مسکونی از منازل مددجویان کمیته امداد شهرستان آسیب دید که بلافاصله پس از بررسی های لازم عملیات بازسازی این واحدها آغاز و برای بازسازی هر واحد ۱۸ میلیون تومان مساعدت بلاعوض از سوی کمیته امداد اعطا شد که امروز به نمایندگی یک واحد مسکونی به یکی از مددجویان تحویل شد.

وی ادامه داد: گاز رسانی به چهار واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی  روستای ریخک به شهرستان از دیگر طرح های مورد افتتاح بود که با یک هزار ۳۷۰ شبکه گذاری و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز و همچنین جانمایی چهار  ایستگاه با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با همیاری صاحبان کارخانه بهره برداری از آن آغاز شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار سرپل ذهاب گفت: پروژه مقاوم سازی و تعمیر ساختمان اداری و مرکز فنی مخابرات سرپل ذهاب که در جریان زلزله سال ۹۶ آسیب دید، با اعتبار ۹۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات منابع داخلی سازمان مخابرات بازسازی شد و از دیگر طرح های مورد بهره برداری امروز است.

همچنین امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر آیین جشن انقلاب در روستای حبیب وند بخش مرکزی سرپل ذهاب با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستان و اهالی این روستا برگزار شد.

امام جمعه سرپل ذهاب در این مراسم در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس شجاعت ملی و ایستادگی ملت ایران را برای ما به ارمغان آورد و از آن پس با پایداری و استقامت مردم و گوش به فرمان بودن ولایت فقیه آرمان های با ارزش این انقلاب محفوظ شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: ملت ما در عرصه های مختلف پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه ها در میان کشورها پیشرفته قرار گرفت.

 سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.