سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه شنبه در نشست مسوولان انتظامی استان با جانشین فرمانده مرزبانی ناجا که در سرسرای جلسات دفتر فرماندهی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز امنیت بسیار خوبی در کشور و کرمانشاه حکمفرماست.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری و مطیع اوامر ایشان هستند، گفت: امنیت کشور خط قرمزی است که هیچ کس نباید از آن عبور کند در غیر این صورت با پاسخی کوبنده روبرو می شود.

سردار جاویدان افزود: یکی از تلاش های دشمنان در سال های اخیر ایجاد ناامنی و هرج و مرج در جامعه و گسترش آشوب های خیابانی بوده است تا بتواند افرادی را به خود جذب و در پایه های نظام سستی و تزلزل ایجاد کند که به فضل الهی و با هوشیاری مردم و آمادگی نیروهای مسلح این حربه موثر واقع نشده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در جریان اغتشاشات سال ۹۶ و آبان امسال دشمنان انقلاب با تعلیم و تجهیز سرسپردگان داخلی خود اقدام به ایجاد اغتشاش و ناامنی در شهرهای مختلف کشور از جمله کرمانشاه کرد اما خیلی زود این قائله جمع شد و تیرشان به سنگ خورد.

وی با بیان اینکه پلیس در وهله نخست مدارا را در دستور کار برای مقابله با معترضان قرار می دهد، گفت: ابتدا تلاش می کنیم با نصیحت و صحبت بسیاری از جوانان را که ناخواسته در دام اغتشاشگران افتاده و آنها را همراهی می کنند نسبت به اقدامات غیرقانونی خود مطلع کنیم اما اگر چاره ساز نشد قاطعانه با این افراد برخورد می شود.

سردار جاویدان در پایان گفت: در جریان اغتشاشات آبان امسال نیز این موضوع در استان کرمانشاه دنبال شد تا جایی که حتی یکی از همکاران شرافتمندمان (ایرج جواهری) نیز شهید شد اما در ادامه با حضور مقتدرانه خود، خیلی زود غائله را به اتمام رسانده و در ادامه نیز بیش از ۲۶۰ نفر از سردسته های اغتشاشگر دستگیر و تسلیم پلیس شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.