سردار «احمدعلی گودرزی» روز سه شنبه در نشست با فرمانده و مسوولان انتظامی کرمانشاه که در سرسرای جلسات دفتر فرماندهی استان برگزار شد، اظهارداشت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موضوعی است که سخت ترین دشمنان کشور نیز به حقیقت آن پی برده اند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در موضع قدرت و دشمنان در موضع ضعف هستند، افزود: بدون شک هر اقدام نسنجیده ای از سوی دشمنان به ضرر خودشان تمام شده و پاسخی سخت و کوبنده را دریافت خواهند کرد.

سردار گودرزی تصریح کرد: نمونه واضح و روشن آن انتقام سختی بود که سپاه پاسداران به نمایندگی از نیروهای مسلح از آمریکای تروریست گرفت و پایگاه نظامیان آن ها را در عین الاسد به خون خواهی سپهبد سلیمانی با خاک یکسان کرد.

این مقام ارشد نظامی یادآوری کرد: آمریکا در سال های متمادی گذشته به نقاط مختلفی حمله کرده اما هیچ کشور و دولتی جرائت پاسخگویی مستقیم نداشته است ولی جمهوری اسلامی به خاطر آنکه در موضع قدرت قرار دارد ضربه ای سخت به آنها وارد کرد که نتایج این حمله به تدریج در حال انتشار است.

وی افزود: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند دورانی که آمریکا بخواهد به ایران آسیبی وارد کند و سپس از گزند جمهوری اسلامی مصون بماند گذشته است، امروز سربازان ولایت در نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید و تحرک دشمنان هستند

سردار گودرزی در پایان با مثبت ارزیابی کردن امنیت موجود در مرزهای کشور و استان کرمانشاه، از تلاش های فرماندهان و کارکنان نیروهای مرزبانی و انتظامی استان در تامین امنیت موجود قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.