شاعران غزل‌هایشان را با نام حاج قاسم و شهادت مظلومانه‌اش مزین کرده بودند و بندبند اشعارشان تصویری از رشادت وغیرت سردار بود؛ نوجوانان نیز از ابن قافله عقب نماندند و با سرودخوانی در شان سردار ادامه راه او را فریاد زدند.

در ویژه برنامه «طریق سربداری» حاج نقی کریمی یکی از مدافعان حرم و از ‌همراهان سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به بیان خاطره‌هایی از سردار پرداخت و گفت: با شهادت سردار سپهبد سلیمانی، میلیون‌ها حاج قاسم در منطقه متولد شد و اینها راه سردار را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر انتقام سپاه پاسداران و سیلی زدن به آمریکایی‌ها، گفت: در طول نیم قرن اخیر کسی جرات نکرده بود حتی یک گلوله به طرف آمریکا پرتاب کند ولی جمهوری‌اسلامی با اقتدار تمام پایگاه نظامی او را هدف قرار داد. 

این مدافع حرم با طرح این سوال که آیا انتقام‌ تنها روانه کردن موشک است؟ گفت: هرکس در هر مسوولیتی اگر با جدیت عمل کند بدون تردید این اقدام نیز نوعی انتقام از دشمن است.

رونمایی از تمثال سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی

در ادامه این محفل معنوی با حضور مسوولان و هنرمندان از تمثال سردار سلیمانی که توسط یکی از هنرمندان ارومیه‌ای طراحی شده بود رونمایی شد.

این تمثال پس از امضای هنرمندان، مسوولان و جوانان انقلابی بر روی آن به خانواده این شهید والامقام ارسال می‌شود.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه جاری در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به همراه همرزمانش به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.