ماموستا ملاعباس احمدی روز یکشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه بوکان با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به ملت ایران و مقام معظم رهبری افزود: آمریکا با به شهادت‌رساندن حاج قاسم سلیمانی خواست تا انتقام شکست‌های خود را از ملت ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان بگیرد ولی غافل از آن بود که با این اقدام‌ جنایتکارانه راه به جایی نمی‌برد زیرا کشور ما حاج سلیمانی‌های فراوانی تربیت کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود که تا لحظه شهادت تنها در راه اسلام جنگید، اظهار داشت: این سردار رشید اسلام خدمات فراوانی به جامعه اسلامی در دنیا داشت که بی‌تردید در تاریخ از آن یاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهادت چنین مردی را می‌توان ضایعه‌ای اسفناک، نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمام جهان اسلام دانست اما شهادت این شخصیت بزرگوار می‌تواند نقطه عطفی برای پایان حضور استکبار در منطقه باشد.

ماموستا احمدی بیان کرد: با توجه به این که جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اقدامی تروریستی و ضد بشری است، جمهوری اسلامی این اقدام خلاف قوانین بشری را در سازمان‌ ملل متحد، شورای امنیت و دادگاه بین‌المللی از راه حقوقی و دیپلماسی پیگیری کند.

وی گفت: امریکایی‌ها طی سال‌های گذشته بارها از سردار سلیمانی طعم تلخ شکست را چشیده بودند و قدرت رویارویی مستقیم با این سردار بزرگ را نداشتند از این رو به صورت بزدلانه و در سیاهی شب، آن هم با هواپیمای بدون سرنشین او را به شهادت رساندند.

امام جمعه بوکان افزود: بی‌شک مردم بوکان نیز همانند سایر مردم داغ‌دار کشور عزیز ایران و دیگر ملت‌های آزاده جهان خواهان پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به این عمل ننگین امریکا هستند و حمایت خود را از مسوولان نظام اعلام می‌دارند.

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بامداد جمعه گذشته، ۱۳ دی‌ماه جاری بر اثر شلیک پهپادهای آمریکایی در نزدیک فرودگاه بغداد به شهادت رسید؛ قرار است پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در عراق، اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.