رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب در حاشیه افتتاح این پایگاه سلامت شهری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: داروسازی دکتر عبیدی به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده در زلزله سال ۹۶ و در راستای مسوولیت اجتماعی خود اقدام به ساخت پایگاه سلامت شهری شماره یک در این شهرستان کرده است.

مازیار طهماسبی افزود: این پایگاه با زیربنای ۲۱۵ متر مربع توسط شرکت داروسازی عبیدی احداث شده است.

                                                               

وی اظهار داشت: گروه کوبل، مشتمل بر شرکت کوبل دارو، داروسازی دکتر عبیدی و شرکت آدوراطب در راستای انجام مسوولیت اجتماعی، پیش از این نیز ۲ خانه بهداشت در روستاهای گراوه تازه آباد و شیرین آب شهرستان قصرشیرین را در مهرماه سال جاری احداث کردند.

همچنین به مناسبت چهارمین روز از دهه فجر مسجد حبیب ابن مظاهر روستای حبیب وند در سرپل ذهاب با حضور مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص )استان کرمانشاه، امام جمعه و فرمانده سپاه و مسوولان شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شد.

مسجد حبیب ابن مظاهر روستای حبیب وند از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب در جریان زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ دچار آسیب شد و در زمره تعمیری قرار گرفت که به همت بسیج سازندگی استان کرمانشاه مرمت و بازسازی شد.

برای مرمت و بازسازی این مسجد ۲۳۰ میلیون ریال از منبع اعتبارات بسیج سازندگی هزینه شده که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.