"غلامرضا حسنپور اشکذری" روز دوشنبه در یادواره شهدای اصناف کنگاور در سرسرای علامه طباطبایی، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی آخرین حربه دشمن بود که اکنون مشاهده می‌شود خطر شهید سلیمانی برایشان بیشتر از خود سردار سلیمانی است و گام دوم انقلاب اسلامی با خون این شهید والا مقام آغاز شد.

او در ادامه گفت: مفتخریم که انقلاب اسلامی با محوریت بازرایان و اصناف ما را از دست دوران پهلوی نجات داد.

مسوُول بسیج اصناف کشور در ادامه گفت: آنچه‌ که شهدای اصناف از ما انتظار دارند سر و سامان بخشیدن به وضعیت شغلی جوانان و اقتصاد مردم است که به همت مردم و مسوُولان در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

او افزود: راه شهادت برای همه باز است، بازاریان اگر در محل کسب و کار خود راستگو و امین باشند، با شهدا محشور خواهند شد.

حسن پور همچنین در ادامه با اشاره به اینکه امام دولت و بازار را از هم جدا نمی‌دانستند و همین امر رمز موفقیت ما بود، تصریح کرد: امروز در بازار کسبه‌ای را می‌بینیم که از ایتام سرپرستی می‌کنند، در سیل سیستان و بلوچستان و زلزله‌ سرپل ذهاب به محرومان خدمت‌رسانی می‌کنند و همین بازاریان در جریان بنزین به کمک دولت آمدند و با این کارها در راه شهدا قدم گذاشتند در واقع بازاریان به صحنه آمدند تا نگذارند دشمن بر ما مسلط شود.

او گفت: زمان انقلاب بازاریان شهر مقدس قم، ۱۶ ماه بازار را در حمایت و کمک به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تعطیل کردند و اینگونه برای انقلاب اسلامی هزینه نمودند.

حسن پور در ادامه تاکید کرد: با همت فرمانده سپاه استان، بسیج اصناف و علمای شهر، طرح اشتغال‌زایی با عنوان «استاد و شاگردی» را در کرمانشاه تشکیل دهید تا جوانان در تولیدی‌های صنفی و مغازه‌ها با تخصص مشغول به کار شوند و تنها به دنبال میز و کار اداری نباشند.

در پایان از عوامل و برگزار کنندگان این مراسم که با همکاری سپاه و اتاق اصناف شهرستان کنگاور برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.