هوشنگ بازوند عصر یکشنبه (۱۳ بهمن ماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۳ روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: میانگین کشوری هزینه گازرسانی به هر خانوار ۱۲ میلیون است ولی وزارت نفت با وجود بالابودن این هزینه ها در مناطق کوهستانی، گازرسانی به مناطق محروم و روستاهای مرزی را در دستور کار قرار داد.

وی با تاکید بر این موضوع که در دوران دولت تدبیر و امید یک توجه ویژه به مناطق محروم شده است، گفت: تا سال ۹۲ تنها ۲۱۳ روستای استان کرمانشاه به شبکه گازرسانی متصل بودند و در سال ۹۸ این تعداد به هزار و ۳۲۱ روستا رسیده است و اکنون هم شاهد آغاز عملیات گازرسانی به ۱۰۳ روستای بخش سرفیروزآباد هستیم.

بازوند اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای مناطق سردسیر استان یک کار ارزشمند است که زمینه ایجاد آسایش و رفاه برای هم استانی ها در این نواحی را فراهم می آورد.
عملیات اجرایی گازرسانی به ١٠٣ روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه با اعتبار اولیه ٥٧٠ میلیارد و امکان بهره مندی ۲ هزار و ٥٠٠ خانوار از گاز طبیعی اجرا شد. 
همچنین با حضور استاندار کرمانشاه آیین افتتاح و بهره برداری از گاز طبیعی در ١٠ روستای شهرستان کرمانشاه با ٣٣ میلیارد ریال اعتبار و با امکان بهره مندی ٢٧٣ خانوار از شبکه گاز برگزار شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.