ماموستا ملااحمد فخری روز شنبه در دیدار فرماندار و مسوولان شهرستان جوانرود به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: در ۴۱ سال گذشته توطئه های زیادی با هدف شکست انقلاب اسلامی علیه نظام و ملت ایران اسلامی صورت گرفت اما چون این انقلاب وعده الهی بود همه آنها خنثی شد.

وی اظهارداشت: راه عزتمند امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب پس از ۴۱ سال روز به روز در حال گسترش است و این امر نشان دهنده حقانیت این مسیر می‌باشد.

ماموستا فخری یادآور شد: همه ما باید شکرگزار انقلاب اسلامی باشیم و برای حفظ دستاوردهای این انقلاب تلاش کنیم.

فرماندار جوانرود نیز با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: یوم الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت ایران بود.

رستگار یوسفی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: به برکت این انقلاب پس از گذشت ۴۱ سال شاهد دستاوردهای عطیمی در عرصه های مختلف هستیم.

وی اظهارداشت: در دهه مبارک فجر امسال ۱۰۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در حوزه های مختلف با ۴۹ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جوانرود کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

یوسفی خاطرنشان کرد: مهمترین این طرح ها در زمینه گازرسانی، آب، برق، بهداشت و درمان، آموزشی و عمران شهری و روستایی است.

وی یاد آورشد: در دهه مبارک فجر امسال ۹ روستا از نعمت گاز بهره مند و عملیات گاز رسانی به ۲۸ روستای شهرستان جوانرود هم آغاز می شود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.