حامد قربانی روز شنبه در آیین گرامی داشت ۱۲ بهمن سالروز ورود بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی به میهن و آغاز برنامه های دهه فجر در گناباد افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی طی ۴۱ سال گذشته کشور ما به عزت و عظمت و استقلال دست یافت و این درحالی است که ایران قبل از پیروزی انقلاب به طور کامل وابسته به بیگانگان بود.

وی ادامه داد: امنیت مطلوبی که با رشادتهای نیروهای مسلح در سطح کشور برقرار شده بستر رشد و شکوفایی و سرمایه گذاری در نقاط مختلف و به تبع آن شهرستان گناباد را فراهم کرده است.

فرماندار گناباد گفت: این وضعیت برای مستکبران به سرکردگی آمریکا قابل تحمل نیست که کشوری که قبل از انقلاب به طول کامل وابسته به آنها بود و به عنوان ژاندارم و حافظ منافع آنها در منطقه نقش آفرینی می کرد امروز در عرصه های گوناگون به خودکفایی و شکوفایی و استقلال و پیشرفتهای بسیاری دست یافته و این استقلال و عظمت مرهون رشادتها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران و حضور گسترده مردم در صحنه تحت رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

قربانی افزود: حضور گسترده در سنگرهای دفاع از دستاوردهای انقلاب و همراه با روحیه بسیجی و انقلابی وظیفه همه آحاد جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۳۲۰ برنامه در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی همزمان با دهه فجر در گناباد گفت: این دهه یادآور رشادتهای شهدا و ایثارگران در صحنه مبارزات دوران ستم شاهی است که در نهایت به پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی منجر شد.

فرماندار گناباد همچنین در آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در دبیرستان ابن سینای این شهرستان گفت: با وجود مشکلات و تشدید تحریمهای دشمنان با درایت مسوولان و دولت دوازدهم  ۶۱ طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمران شهری، میراث فرهنگی و گردشگری، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، اوقاف و امورخیریه، بهزیستی، آموزش و پرورش، مخابرات و برق رسانی با هزینه ۶۸۵ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال طی دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

قربانی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری طی اسفندماه امسال افزود: باید از ظرفیتها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابت بهره بگیریم و به نامزدهای دارای شایستگی و صلاحیت و کارآمد رای بدهیم.

وی اضافه کرد: بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان گناباد و حوزه انتخابیه گناباد و بجستان فراهم شده است.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.