به گزارش ایرنا در این اجتماع آیات محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، محمد تقی مصباح یزدی رئیس موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی(ره)، محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س)، علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، مقتدایی و حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه حضور داشتند.
در این تجمع حاضران با دردست داشتن پلاکاردهای با مضامین انقلابی، شعارهایی همچون «نهضت حوزه قم، شروع گام دوم»، «حوزه انقلابی، آماده جهاد است»، «دستور سید علی امام است، نوبت گام دوم انقلاب است»، «آتش انقلاب است، مشعل حوزه برپاست»، «برای بار دوم، حوزه قم به پا خاست»، «حوزه انقلابی، زمینه ساز ظهور»، «جوان انقلابی، کلید راه عبور» و«تهدید دشمنان دین سراب است، مهدی صاحب زمان(عج) حافظ انقلاب است» سردادند.
قرائت بخشهایی ازبیانیه گام دوم انقلاب توسط مجری برنامه و اشعار انقلابی توسط یکی از شعرای روحانی از برنامه های این اجتماع بود.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 24 بهمن ماه جاری در بیانیه ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در 40 سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.
ایشان در این بیانیه ضمن بیان هفت توصیه به جوانان ایرانی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، خواستار توجه آنان به این موضوع شدند.
در بخشی از بیانیه حضرت آیت الله خامنه ای آمده است: جوانان باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ اسلامی بسازند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.