فریدون یاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه سوخت‌رسانی به نقاط مختلف استان به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، افزود: تامین سوخت موردنیاز همه خانوارهای فاقد گاز طبیعی و نفت‌سوز در اولویت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه است.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت بسیار مطلوب موجودی فرآورده نفت سفید، به طور مداوم و روزانه به تمام روستاهایی که دارای اشتراک نفت سفید هستند، این فرآورده انتقال داده می‌شود، مشروط بر اینکه فروشندگی‌ها همکاری کرده و نسبت به خرید به موقع اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه نظارت بر فروشندگی‌های نفت سفید افزود: این کارگروه پس از توزیع نفت سفید به روستاها مراجعه کرده و عملکرد فروشندگی‌ها را مورد پایش و بررسی قرار می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت این فروشندگی‌ها از نظر کمیت و قیمت بررسی خواهند شد و چنانچه برابر مقررات و دستورالعمل‌های لازم این سوخت به مشترکان تحویل داده نشده باشد به طور قطع با آن فروشنده خاطی برخورد خواهد شد و چنانچه توزیع به درستی انجام شده باشد به صورت کتبی از فروشنده تقدیر به عمل خواهد آمد.

یاسمی در ادامه افزود: حدود ۷۵ تا ۸۰ هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان کرمانشاه داریم که بسته به تعداد افراد خانوار به طور میانگین ماهانه هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

به گفته او، سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه سوخت‌رسانی به مناطق کوهستانی و سخت گذر با شروع فصل سرما سرعت بیشتری به خود گرفته است، گفت: هفت شرکت حمل فرآورده‌های نفتی به تعداد ۳۵۰ دستگاه نفتکش فعال است و روزانه حدود هفت میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی توسط این شرکت‌ها در سطح استان جابجا و پخش می‌شود.

در استان کرمانشاه در مجموع ۱۵۴ جایگاه فرآورده نفتی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ جایگاه تک منظوره سی ان جی است.

جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.