کرامت ویس‌کرمی در سفر به زاهدان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نفت سفید و گازمایع یا ال‌پی‌جی مورد نیاز مصرف‌کنندگان مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان و بخشی از استان هرمزگان تامین شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های‌ صورت گرفته سوخت موردنیاز سیلزدگان به بهترین نحو تامین و توزیع و تاکنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار داشت: کارکنان این شرکت در مناطق زاهدان و چابهار آماده همکاری و تامین سوخت مورد نیاز مناطق سیل زده هستند و تاکنون تلاش خوبی در این زمینه داشته اند.

به گزارش ایرنا، استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی شهرها و روستاها دارای ۲ منطقه پخش فرآورده های نفتی در زاهدان و چابهار است که منطقه زاهدان شهرستانهای شمالی و منطقه چابهار شهرستانهای جنوبی این استان را زیرپوشش دارند.

بارش باران سیل‌آسا از ۱۹ تا ۲۲ دی در جنوب شرق کشور استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان‌ها شده بود.

شرایط در  سیستان و بلوچستان از سایر استان‌ها وخیم‌تر اعلام شد به طوری که میزان بارش‌ها در جنوب استان نسبت به سال گذشته ۲۶ برابر شده و در نتیجه سرریز شدن آب از پشت سدهای استان را در پی داشته است.

در سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل هستند و بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب و خسارات کلی و جزئی دیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.