فضل الله رنجبر روز سه شنبه در اولین جلسه توجیهی - آموزشی نمایندگان فرمانداری کرمانشاه در شعب اخذ رای؛ رای را حق الناس مردم و صاحبان رای (کاندیدا ها) دانست و بر نگاه خدا محوری، بی طرفانه و عادلانه نمایندگان فرمانداری پای صندوق های رای تاکید کرد.

وی در ادامه از نمایندگان فرمانداری خواست اگر بستگان آنها در انتخابات نامزد است و یا خود می‌خواهند در ستاد انتخابات مجلس فعالیت کنند از نمایندگی پای صندوق های رای انصراف دهند و تلکیف را از همین ابتدا روشن کنند.

رنجبر با تاکید بر سلامت و قانون مندی برگزاری انتخابات همه را موظف دانست که در انتخابات به خاطر پاسداشت خون شهدا و فداکاری های زیادی که در طول انقلاب برای سربلندی ایران اسلامی شده همچنین آینده و سرافرازی کشور حضور فعال و باشکوه داشته باشند.

او نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای را مجریان دولت و مسوول آن شعبه اعلام کرد که باید کمال بی طرفی، اجرای قانون و مقررات انتخابات را رعایت و مدیریت کنند.

رنجبر همچنین گفت: تمام وسایل و لوازم انتخابات اعم از صندوق های رای، برگه های اخذ رای و تعرفه یک روز قبل از انتخابات تحویل نماینده‌های فرمانداری می‌شود و آنها باید حتما یک ساعت قبل از شروع انتخابات در شعبه تعیین شده حضور داشته باشند و تا پایان روز انتخابات مسوول نگهداری هرآنچه که تحویل گرفته‌اند هستند

وی در پایان بیان داشت: برای شهرستان کرمانشاه ۶۰۰ شعبه اخذ رای تعیین شده که ۴۳۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار برای جمع آوری رای اماکن عمومی مانند پادگان ها و بیمارستان های شهر کرمانشاه است و مابقی در سطح بخشداری ها و روستاهای شهرستان مستقر خواهد شد.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است و دارای پنج بخشداری و بزرگترین شهرستان کشور است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.