محمد زیرک روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفتار های انتخاباتی داوطلبان و هواداران آنها رصد می شود و اجازه داده نمی شود که امنیت و سلامت انتخابات مختل گردد.
وی خطاب به داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظارت و تصویب قانون ۲ وظیفه اصلی نمایندگان است لذا امیدواریم داوطلبان براساس شرح وظایف نمایندگان مجلس برنامهها و وعدههای انتخاباتی خود را تنظیم نمایند.
دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب دلفان بیان کرد: قوانین موجود شرح وظایف قوای سه گانه را بخوبی ترسیم کرده لذا داوطلبان بایستی از وعده ها و شعارهای که در حیطه اختیارات یک نماینده مجلس شورای اسلامی نیست خودداری نمایند.
زیرک با بیان اینکه اختلاف افکنی میان مردم، تخریب، توهین، افترا و نشر اکاذیب علیه داوطلبان و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات خط قرمز است، تاکید کرد: با تمام توان با اینگونه تخلفات انتخاباتی نیز برخورد خواهد شد.
وی اضافه کرد: ادارات و نهادهای دولتی و عمومی وظیفه دارند زمینه انتخاباتی سالم با شکوه و با حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم نمایند طرفداری و تبلیغ درساعات اداری و استفاده از امکانات دولتی و عمومی برای نامزدی موردنظر خود غیرقانونی و با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی دوستدار نظام و انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: با وجود تمامی مسائل و مشکلات اقتصادی، مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و همواره امتحان وفاداری خود را به نظام و اسلام با موفقیت به سرانجام رسانده و به یاری خداوند در انتخابات مجلس نیز حضوری با شکوه دشمنان را مایوس می کنند.
دادستان دادگاه های عمومی و انقلاب دلفان تاکید کرد: همه باید در راستای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و پرشور تلاش کنیم.
زیرک یادآورشد: ما رای مردم را حق الناس می دانیم و به ملت قول می دهیم براساس وظایف قانونی خود از رای و نظر آنان پاسداری خواهیم کرد و با تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد می شود.
به گزارش ایرنا شهرستانهای سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند که داری یک کرسی در مجلس شورای اسلامی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.