پژمان امجدیان روز دوشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر روانسر افزود: استعدادهای فرهنگی این شهرستان را باید با بهره گیری از توان سمن ها و انجمن های اجتماعی شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: باید با همفکری و هم اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر همه در تصمیم گیری های حوزه فرهنگ مشارکت داشته باشند تا ارکان فرهنگی را تقویت کنیم.

معاون فرماندار روانسر ادامه داد: سرانه فرهنگی در شهرستان روانسر بسیار پایین است و توسعه زیرساخت های فرهنگی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: فرهنگ پیش نیاز توسعه و پیشرفت کشور در همه ابعاد است.

صدرالله بابلی افزود: امام راحل (ره) فرمودند انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و این کلام، یک کلام پرمحتوا و آینده نگرانه است چرا که هر چه فرهنگ غنی تر و گسترده تر باشد دشمن مایوس می شود.

وی با بیان اینکه جنگ نرم و ناتوی فرهنگی علیه ملت ایران ادامه دارد، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد از راه فرهنگ و سست کردن عقاید جوانان و نوجوانان کشور آنها را منحرف کند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: در مقابل تهاجم فرهنگی باید همه بسیج باشیم و بااندیشه و راهکار با این هجمه ها مقابله کنیم.

بابلی اظهار داشت: فرهنگ ما جایگاه رفیع و بلندی دارد که باید آن را مهم جلوه دهیم و این نیازمند نگاه و توجه عمیق و ویژه است.

وی اضافه کرد:در حوزه فرهنگ و رسانه باید سندهای چشم انداز تدوین شود و برای تحقق آنها باید تلاش کرد.

در پایان این نشست از خدمات محمدرئوف محمدی راد مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر قدردانی و  هدایت محمودی به عنوان مدیر جدید این اداره در روانسر منصوب شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.